DomoviCŠOD OE VojskoŠport in preživetje v naravi 2023
Nazaj

Šport in preživetje v naravi 2023

Nedelja

Po uvodnem sestanku in večerji smo odšli na daljši večerni sprehod, vmes ugotavljali, kdo med nami je najboljši kričač, po vrnitvi pred dom pa smo se še malo poigrali, nato pa se odšli pripravljat za nočni počitek.

Ponedeljek

Prebudili smo se v megleno jutro in žal tudi dopoldne. Z dežjem... A smo se kljub vsemu odpravili v gozd in si šli ogledat Sneženo jamo. Po vrnitvi v dom smo dali sušiti čevlje in obleke, potem pa v dvorani streljali z lokom.

Popoldne so se čevlji ravno dobro posušili in smo šli spet v gozd - tokrat delat zavetišča. Vmes je večkrat tudi padal dež, tako da bo ob prihodu nazaj spet obvezno sušenje čevljev in oblačil... Ni kaj, proti vremenu ne moremo nič - je tako kot je...

Bivake smo poskusili zadelati kar z blatom... No, privoščili smo si malo blatne igre... wink

Zvečer smo se šli zelo razgiban kviz, tako da smo zvečer kar lahko zaspali...

Torek

Prebudili smo se v prav lepo sončno jutro, zato smo seveda izkoristili lep začetek dneva in tudi verjetno najlepško vremensko napoved za ta teden... Vsi, ki smo se želeli preizkusiti v kolesarjenju po Vojskarski planoti, po asfaltu, makadamu in kolovozu, smo se odpravili na kolesarski izlet. Šli smo do razgledne točke Hudournik, potem pa smo se razdelili še na dve skupini - eni smo se vrnili po isti in lažji poti nazaj, ostali pa smo se nato še spustili do slapov Gačnika, si jih ogledali in se nato počasi vrnili nazaj. Ker so bila zaradi vlažnih tal kolesa kar umazana, smo jih na koncu seveda očistili... Tisti, ki nismo šli na kolo, smo večino dopoldneva plezali na umetni steni, igrali odbojko, nato pa šli še v gozd nabirat netivo za kurjenje ognja.

Popoldne smo imeli orientacijski tek - v skupinah smo se podali čez drn in strn... Ker je vremenska napoved kar dobro kazala, smo se odločili, da danes zvečer zakurimo taborni ogenj... Ko smo ravno vse pripravili, pa se je ulilo kot iz škafa... Najbrž samo tu, nad nami... A nismo se predali - zakurili smo, obdržali ogenj v dežju in ko je nehalo liti, tudi uspeli ogenj pokuriti do konca in speči hrenovke...

Sreda

Ker je vremenska napoved včeraj kazala, da bo sreda najlepši dan v tednu, smo se odločili, da sredo izkoristimo za celodnevni pohod do idrijskih klavž, kjer bi se po želji lahko tudi kopali...

No, zmočili smo se res, a žal ne zaradi kopanja, temveč, ker se je pri pripravi na kopanje na nas najbrž zlil ves dež, ki se je lahko v tistem trenutku...

Ko smo se popoldne vrnili v dom, smo nekateri še plezali na umetni steni pred domom, drugi pa smo šli preostalo energijo do konca porabiti na športno igrišče.

Kakor koli že, s spanjem danes res nismo imeli težav...

Četrtek

Je trajalo in trajalo, preden nas je učitelj zjutraj zbudil... Vremenska napoved nas je pa spet povsem zafrknila - za četrtek je bila napoved namreč najslabša - cel dan naj bi padal dež, vmes naj bi bile nevihte, zato smo se že včeraj v kuhinji dogovorili, da bomo danes dopoldne raje ostali v domu in delali žlikrofe (je potrebna določena priprava v kuhinji že dan prej). A glej ga zlomka - celo dopoldne in tudi popoldne je ostalo suho z nekaj redkimi kapljicami dežja vmes... No, kljub temu smo žlikrofe naredili, potem pa smo nekateri izdelovali survival zapestnice, drugi pa smo šli na igrišče.

Popoldne smo šli v gozd in se tam učili prižiganja ognjev.

Zvečer smo se igrali različne igre na igrišču, potem pa smo imeli še malo diska.

Petek

Danes smo šli na igrišče sredi gozda in tam streljali z lokom, si kradli rutke in se šli še druge športne igre.

In že smo na koncu... Zdaj pa lepe počitnice vsem...

E-novice o razpisih, aktivnih počitnicah, prostih terminih …