DomoviCŠOD OE Trilobit

04 580 67 56
Mobilni telefon
031 607 583 vodja doma

ŠOLE:    Prosti termini > Cenik                                                    FOTOGALERIJA
OSTALI: Prosti termini > Cenik                                                    DNEVNIK

CŠOD Trilobit leži na pobočju Karavank, na bregu manjšega umetnega jezera smaragdne barve, ob stari hidroelektrarni Javorniški Rovt. S treh strani je obdan z gozdovi in gorskimi pašniki.

Je dobro izhodišče za krajše ali daljše pohodniške ture in ekskurzije v okolico, bodisi v sosednje doline ali pa na pobočja in vrhove Karavank (Medji dol, Belščica, Golica, Stol, Ajdna) ter na Pot kulturne dediščine. Z vrhov so odlični razgledi na Triglav, Pokljuko, Jelovico, Bled, Gornjesavsko dolino in proti Ljubljani.

Ob domu sta večnamenski igrišči za odbojko, mali nogomet, badminton in košarko. Na jezeru je urejen pristan, za koristnike javnega vzgojno-izobraževalnega programa je na voljo več kanujev, za športno razgibavanje pa služi umetna plezalna stena.

Posebnost doma sta opremljena geološko-paleontološka delavnica in stalna razstava kamnin in okamnin Karavank.

Dostop do CŠOD dom Trilobit iz Ljubljanske smeri je po avtocesti do izvoza Lipce, nato desno na Jesenice do prvega semaforja, kjer se zavije desno do semaforiziranega križišča pri tovarni Acroni, nato levo in po kažipotih (Javorniški Rovt) še 5 kilometrov do doma. Možen je tudi izvoz Lesce, kjer v krožnem križišču izberemo prvi izvoz proti Vrbi in nato po glavni cesti za Jesenice mimo Vrbe, Žirovnice in Potokov do semaforiziranega križišča pri tovarni Acroni na Jesenicah, kjer zavijemo desno in nadaljujemo po lokalni cesti do Javorniškega Rovta. V Javorniškem Rovtu je odcep desno na makadamsko cesto z znakom prepovedi vožnje za avtobuse brez dovolilnice*, po katerem pridete do doma Trilobit. Dostop do doma je možen za osebne avtomobile in avtobuse standardne višine in dolžine do parkirišča pri domu. Pozimi (v primeru snega) morajo avtobusi pri STOP znaku 450 m pred domom ustaviti. Prtljago pripeljemo do doma z našim vozilom.

*Na domu imamo posebno dovoljenje za prevoz avtobusa do doma (s strani policije in Občine) v času ko ni snega. Priporočamo, da vodja skupine pokliče na dom, ko je avtobus pred Jesenicami, na telefon 04 580 67 56 in se posvetuje, če je cesta do doma normalno prevozna.

Pridružite se nam v najboljši učilnici na svetu - v naravi.

E-novice o razpisih, aktivnih počitnicah, prostih terminih …