DomoviCŠOD OE Kranjska GoraDogodivščine v deželi Kekčevih junakov 2018

Dogodivščine v deželi Kekčevih junakov 2018

TOREK, 26. 6. 2018

ob 7.45

Dragi straši, dobro jutro!

Prebudili smo se v prekrasen dan. Včeraj po vašem odhodu smo se najprej spoznali med seboj. Po večerji smo si ogledali Kranjsko Goro in si privoščili sladoled. Utrujeni od poti in novih doživetij smo lepo zaspali.

Po jutranji gimnastiki nas čaka zajtrk in pospravljanje sob. Dopoldan bomo z lokom streljali zajce, ups, ne tarče :) Komaj čakamo.

ob 16.00

Dopoldne, na športnih igrah in lokostrelstvu je minilo kot bi mignil. Bedanc nam je za kosilo pripravil piščančje ražnjiče s krompirjem in solato, teta Pehta je skuhala odlično juho. Sedaj smo že pri popoldanskih aktivnostih. Fantje raziskujemo zdravilna zelišča in kuhamo čaje, dekleta pa premagujemo Kekčev poligon.

Kaj smo počeli dopoldan si lahko tudi ogledate v fotogaleriji.

SREDA, 17. 6. 2018

ob 8.45

Dragi starši,

Zakorakali smo v nov dan. Zvečer nam je učiteljica prebrala pravljico in zaspli smo v trenutku. Brez skrbi, domotožja nimamo.

Odpravljamo se na pot proti Kekčevi deželi in se veselimo novih dogodivščin, ki nas čakajo danes.

ob 14.15

Dopoldan smo obiskali Bedančev dom pod Vitrancem in se pozabavali v Kekčevem orientacijskem parku. Res je bilo razburljivo in utrudljivo. Po kosilu smo si privoščili počitek, popoldan pa nas čakajo nove dogodivščine, kjer bomo dekleta raziskovala zdravilna zelišča, fantje pa urili svoje motorične sposobnosti na Kekčevem poligonu.

ČETRTEK, 28. 6. 2018

ob 9.15

Kako čas hitro teče, že četrti dan smo v Kranjski Gori. Učitelji nas vask dan težje spravijo iz naših toplih postelj. Dopoldan nam je nekoliko ponagajalo vreme, kar nam sicer ustreza, saj smo od večdnevnega celodnevnega gibanja na svežem zraku že pošteno utrujeni. Namesto ustvarjalnih delavnic ob reki Pišnici, smo dopoldan ostali v domu in ustvarjamo v učilnici.

Naj vas ne skrbi, domotožja nimamo in imamo se lepo. Nekaj novih fotografij si lahko ogledate v fotogaleriji.

ob 16h

Dopaldan in med kosilom smo si nabrali novih moči. Vreme je boljše in nič več ne dežuje. Smo v gozdu, kjer izdelujemo bivališča za palčke, Mojca pa nam bo pokazala kako tudi brez vida najde pot domov.

Zverečer nas čaka zaključni večer. Jutri dopoldan bomo lovili in iskali Kosobrina, po kosilu pa skočili vam v objem. Pričakujemo vas med 15. in 17. uro.

E-novice o razpisih, aktivnih počitnicah, prostih terminih …