DomoviCŠOD OE FaraProjektni tedni

Projektni tedni

Kolpa, ki ji lahko rečemo REKA DVEH DRŽAV (projektni teden), in področji na obeh straneh njenih bregov bosta podarili vsakomur delček sebe. Tako bodo tu svoje telo ali duha lahko krepili osnovnošolci, srednješolci, študentje, ljubitelji športnih dejavnosti, oboževalci kulturnega utripa in pridiha zgodovine. Tisti, ki znajo ceniti naravne danosti, pa bodo preprosto deležni njenih čarov.

Najnovejša pridobitev doma je ADRENALINSKI PARK (tematski teden), v prihajajočih toplejših mesecih pa bo za razvedrilo in rekreacijo poskrbela reka Kolpa, ki ponudi možnosti za RAFTING (tematski teden), ki se ga tako mladi kot tisti v bolj zrelih letih radi udeležijo. Na svoje obiskovalce čakata igrišči: betonsko, ki je prvenstveno namenjeno košarki, na njem pa je možno odigrati tudi rokometno tekmo, in travnato, primerno za nogomet. Športnikom je na voljo tako umetna plezalna stena, naravna plezalna stena kot tudi adrenalinski park.

Na hrvaški strani utrip preteklosti pričara naravoslovni muzej KAŠTEL ZRINSKIH, kjer so čudovite razstave s prikazom gozda nekoč in danes, tematski razstavi sta postavljeni še na temo ribištva in živalstva (RJAVI MEDVEDprojektni teden). Za mogočnimi zidovi starodavne utrdbe se odvijajo poučne delavnice.

Projektni teden: RJAVI MEDVED

Učenec spozna življenjski prostor rjavega medveda, njegove navade in značilnosti. Projekt Rjavi medved izvajamo ne glede na letni čas, glede na letni čas pa lahko izvajanju projekta dodamo specifične aktivnosti (npr. hibernacija, prehranjevanje …).

Starost: 1., 2., 3., 4. razred

Igre vlog: rjavi medved z vidika gozdarjev, naravovarstvenikov, lovcev, kmetov, lokalne skupnosti …

Učenec:

  • spozna rjavega medveda
  • spozna njegovo življenjsko okolje
  • razume nevarnosti ob srečanju z rjavim medvedom in zna odreagirati ob tem
  • v gozdu išče sledi medveda in drugih gozdnih živali
  • spozna gozd kot življenjski prostor (mahovi, lišaji, podrast, drevesa, talne živali, gozdne živali …)
  • spozna potok kot vir vode za rjavega medveda in druge gozdne živali (raziskuje in razume pomen čistosti vode, potok kot vir vode nekoč in danes …)
  • spozna, da medved ob nevarnostih zbeži na drevo (se sam preizkusi v plezanju – plezalna stena)
  • raziskuje, kako medved ohranja svoj teritorij in kako se v gozdu znajde, se sam orientira in sodeluje v orientacijskem teku 
  • spozna, kako se medved giblje (medvedji ples – večerna delavnica)
  • ustvarja z različnimi materiali na temo medveda (glina, mavec, papir, materiali, nabrani v gozdu … – večerna delavnica)

E-novice o razpisih, aktivnih počitnicah, prostih terminih …