Programi za nadarjene

Programi za nadarjene

Programi za nadarjene so prilagojeni sposobnostim nadarjenih učencev. Udeležijo se jih lahko učenci, ki so nadarjeni ali jih posebej zanima neko področje. 
Šole program izberejo glede na interes otrok in ga izpeljejo v okviru interesnih dejavnosti, dodatnega pouka, priprave seminarske oziroma raziskovalne naloge ali realizacije individualiziranega programa za nadarjene. Dve ali tri šole lahko skupaj prijavijo program na razpisane termine.

PROGRAMI NA NADARJENE ZA ŠOLSKE SKUPINE

VEČDNEVNI IN VIKEND PROGRAMI ZA ŠOLSKE SKUPINE
Program za nadarjene Ciljna skupina Dom
7. – 9. r. OŠ
CŠOD Breženka

Vikend za likovno nadarjene: Ustvarjamo ob morju

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Burja

Vikend za nadarjene: Iščem se v gibu, besedi in sliki

4. – 9. r. OŠ

CŠOD Cerkno

Vikend za nadarjene: Raziskovanje in skrb za vode

5. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Gorenje

Vikend za nadarjene: Pragozd

7. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Jurček

Vikend za nadarjene: Lutkovne ustvarjalnice

5. – 9. r. OŠ CŠOD Kavka

Zdravo življenje

CŠOD Kr. Gora

Vikend za nadarjene: Obnovljivi viri energije

6. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Lipa

Vikend za nadarjene: Moj dom je bistri potok, rak koščak v Divjem potoku

6. – 8. r. OŠ

CŠOD Lipa

Astronomija

6. – 9. r. OŠ

CŠOD Medved

Mladi ekolog

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Peca

Vikend za nadarjene: Lepo je biti geolog

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Peca

Vikend za nadarjene: Orientacija

5. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Planinka

Vode potoka, kala in reke

5. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Radenci

Jamarstvo

6. – 9. r. OŠ

CŠOD Rak

Varuhi Zemlje

3. – 5. r. OŠ

CŠOD Rak

Krasoslovje

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Rak

Vikend za nadarjene: Kamnine in fosili

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Trilobit

Obnovljivi viri z Lego mehanizmi

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Trilobit

Spoznajmo in povežimo se

4. – 9. r. OŠ, SŠ

CŠOD Vojsko

Robotika z Lego Mindstorms

5. – 9. r. OŠ

CŠOD Vojsko

ENODNEVNI PROGRAMI ZA NADARJENE

Več o pticah (Ornitološki dan, Ekskurzija na izliv Soče; Škocjanski zatok; Obročkanje; Nočno štetje ptic)

4. – 9. r. OŠ

DC Arboretum

Naši prijatelji netopirji – kako jih ohraniti

6. – 9. r. OŠ

DC Jama Dimnice

Kakšen zrak dihamo – kako oceniti ogroženost

6. – 9. r. OŠ

DC Jama Dimnice