DOGODIVŠČINE V DEŽELI KEKČEVIH JUNAKOV 2014
Back

29.06.2014

ob 19.30

Pojedli smo slastno Bedančevo juho in Rožletove palačinke, sedaj odhajamo na večerni sprehod.

ob 21.10

Kranjsko Goro smo dodobra spoznali. Umijemo si še zobe, preoblečemo se v pižame nato pa, jupi sledi pravljica za lahko noč.

30.06.2014

ob 8. 30

Dobro jutro!

Včeraj smo zaspali brez solzic. Za nami je že jutranje razgibavanje in zajtrk. Dopoldan se bomo razdelili v tri skupine. V prvi skupini bomo izdelovali nakit, v drugi ne bomo z lokom streljali zajce pač pa v tarčo, v tretji pa bomo s teto Pehto spoznavali zdravilna zelišča. Starši brez skrbi pri nas dež ponehuje, tudi napoved za naprej je boljša.

ob 12.15

Zaključujemo z dopoldanskimi aktivnostmi. Vreme nam je nekoliko ponagajalo, vendar ne preveč. Sledi kosilo, nekaj prostega časa nato pa družabne in športne igre.

ob 14.50

Pripravljeni smo za popoldanske aktivnosti. Zopet bomo razdeljeni v tri skupine. Prva skupina bo spoznavala zdravilna zelišča s teto Pehto, druga skupina bo v gozdu izdelovala palčkova bivališča, tretja skupina pa bo pomagala Mojci poiskati pot domov. Se že veselimo!

01. 07. 2014

ob 7.15

Pravkar se prebujamo. Včeraj smo zvečer lepo zaspali. Noč je bila prekratka, saj nas je danes že težko prebuditi. Čakajo nas nove dogodivščine. Dopoldan bomo odšli na pohod v deželo Kekca.

ob 12.50

Pravkar smo se vrnili iz dopoldopoldanskega pohoda v dolino Krnice. Najedli smo se slastnih borovnic in jagod, ki smo jih našli ob poti. Hm, kdo bo pa sedaj jedel kosilo? Z Zlatorogom smo se že fotografirali, le kdaj bo pravljica o Zlatorogu. Sledi kosilo, nekaj počitka, nato pa popoldanske dejavnosti po skupinah.

02. 07. 2014

ob 8.50

Starši pozdravljeni! Toliko stvari se dogaja, da komaj še uspemo zapisati naš dnevnik. Včeraj zvečer smo se na sprehodu posladkali s sladoledom ter pred domom izkoristili travnik za športne in družabne igre. Smo že po zajtrku. Tudi drugi namig za skriti zaklad smo že našli. Pravkar pospravljamo sobe in se pripravljamo za dopoldanske aktivnosti, ki bodo potekale v treh skupinah.

ob 14.30

Počitek po odličnem kosilu se nam je prilegel. Popoldan pa spet akcija, čakajo nas nove aktivnosti, nekateri bomo streljali z loki, drugi bomo raziskovali ob reki Pišnici in izdelovali mlinčke na vodi. Uh, je že sreda, kako gre čas hitro.

03. 07. 2014

ob 13h

Včeraj zvečer smo končno dočakali večerni kino.

Iz dopoldanskih aktivnosti smo se vrnili nazaj na kosilo. Čaka nas nekaj počitka nato pa pravo preživetje v naravi, sami si bomo spekli  tudi večerjo.

04. 07. 2014

ob 8.45

Naše počitnice se iztekajo. Kako je šlo hitro. Po zajtrku se bomo zbrali in odšli na orientacijski tek - Lov na Kosobrina. Se že veselimo. Le kdo ga bo ujel? Ko se vrnemo v dom, bomo pripravili naše kovčke. Starši pričakujemo vas po kosilu od 14.30 ure naprej.

E-news about tenders, active holidays, free terms ...