DomoviCŠOD OE VojskoPočitnice z robotiko
Nazaj

Počitnice z robotiko

Nedelja

Danes smo polni energije in pričakovanj končno prispeli na Vojsko, kjer bomo preživeli lep in zanimiv počitniški teden. Najprej smo dobili sobo, ki jo je bilo potrebno urediti, potem smo si ogledali dom in izvedeli vse o hišnem redu ter programu, ki nas čaka. Po večerji smo šli na sprehod po bližnji okolici, spoznali nekaj glavnih znamenitosti kraja, potem pa smo v dvorani s pomočjo različnih iger spoznavali drug drugega. A ker nas je res veliko, si je kar težko zapomniti vsa imena...

Potem pa umivat in spat... No, recimo...

Ponedeljek

Noč je bila mirna, le trajalo je, da smo vsi zaspali... Zato pa bi zjutraj nekateri še spali, a je bilo treba vstati kar ob 7h - red je red (pa tudi, če slab)!

Dežurni smo pripravili smo mize...

Pozajtrkovali...

Po zajtrku smo pospravili sobe in kljub zelo strogi komisiji dobili (skoraj) same lepe ocene. smiley Potem pa na pohod do kulturno zgodovinskega spomenika iz časa 2. svetovne vojne - Partizanske tiskarne Slovenija. Pot je bila kar dolga, imeli pa smo kaj za videti! Zanimivo, kako so lahko tiste težke tiskarske stroje spravili v tako grapo... Neverjetno...

Potem pa smo se razdelili v 3 skupine, v katerih bomo delali do četrtka popoldne. Danes popoldne bomo eni spoznavali osnove robotike, drugi streljali z lokom in plezali, tretji pa imeli različne "teambuilding" igre.

Zvečer je bilo premokro, da bi kurili taborni ogenj, zato smo se zabavali ob šaljivih štafetnih igrah...

Torek

Danes prva skupina nadaljuje z robotiko in vesoljskimi izzivi, ostali dve skupini pa se gresta ven igrat različne športne in naravoslovne igre.

Popoldne zamenjamo vloge iz prejšnjega ponedeljkovega popoldneva, 3 skupine, ki imajo 3 različne dejavnosti...

Zvečer pa en zeeelooo razgiban kviz...

Čeprav se tega tukaj niti ne vidi...

Sreda

Danes smo se prebudili v megleno jutro (dan?), zato so nekatere dejavnosti malce prilagojene... Malo v domu, malo zunaj... Igre in ustvarjanje v domu, robotika, nordijska hoja...

Popoldne smo se skupine še zadnjič izmenjale pri dejavnostih - robotiki, plezanju in lokostrelstvu ter teambuilding igrah.

In zdaj še dve najbolj popularni prostočasni dejavnosti:

Hokej...

In telefoni... Moderni časi, moderni otroci...

Zvečer pa sta nam učiteljici ponagajali z nagajivimi igrami. To je bilo smeha!

Četrtek

Danes pa še zadnjič reševanje nalog v vesolju z roboti, pa nordijska hoja in igre v naravi.

Popoldne gremo na orientacijski tek pa upamo, da se ne izgubimo...

(Na srečo prišli vsi celi in živi nazaj...)

Zvečer taborni ogenj, pečenje hrenovk in kruha (mmmm...) in ples.

Petek

Danes pa še naredimo žlikrofe, da bomo imeli pravo idrijsko kosilo, spoznamo živali doma Vojsko in že smo na koncu počitnic...

Lepo se imejte, pa se morda spet vidimo naslednje leto!

E-novice o razpisih, aktivnih počitnicah, prostih terminih …