..

..

Projekt "Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2016 do 2018"

Pedagoški poklic se dandanes sooča s hitro spreminjajočimi se potrebami, ki od posameznika zahtevajo nov niz kompetenc. Vloga strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju se skladno s tem na vseh področjih stalno spreminja, s tem pa tudi potrebna znanja in kompetence, ki niso vezana zgolj na preizkušeno znanje otrok.

Verjamemo, da smo v CŠOD-ju v dosedanjih 25 letih razvili uspešne modele praktičnih usposabljanj, v okviru katerih strokovni delavci lahko pridobijo ta znanja in kompetence.

V želji, da bi s temi inovativnimi učnimi pristopi seznanili tudi vaše strokovne delavce, smo se priključili projektu Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2016 do 2018, ki ga sofinancirata MIZŠ in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

V ta namen smo v okviru projekta pripravili tri posebne programe strokovnih usposabljanj:

  • Uporaba IKT pri učenju na prostem: mobilni vodič po učnih poteh – CŠOD Misija je mobilna aplikacija, ki smo jo na CŠOD razvili z namenom uvajanja mobilnih tehnologij v pedagoške pristope učenja na prostem. V okviru tega usposabljanja se bodo udeleženci seznanili z uporabo te aplikacije in se usposobili za pripravo samostojne učne poti v tej aplikaciji. Predstavitev naše aplikacije si lahko ogledate na spletni strani aplikacije ali si več o njej preberete v naši reviji Šola v naravi iz oktobra 2016 na temo sodobne tehnologije v šoli v naravi. Aplikacijo si seveda lahko tudi naložite, saj je na voljo v Google Play, App Store ali Windows Store.
  • Didaktika učenja na prostem: inovativni pristop Model roke – v okviru tega izobraževanja se bodo udeleženci naučili uporabljati ta pedagoški pristop, ki je uporaben pri pripravi, izvedbi in evalvaciji dejavnosti iz vseh strokovnih področij, zlasti za učenje na prostem. Model je nastal v okviru mednarodnega projekta Učenje v resničnem svetu (angl. Real World Learning). V njegovem okviru smo se usmerili v učenje v naravnem okolju, ki je eden izmed najbolj uspešnih pristopov pri povezovanju mladih s svetom,  kjer jih opolnomočimo za vzdržno prihodnost. Več informacij o projektu smo zapisali na naši spletni strani.  
  • Didaktika učenja na prostem: uporaba didaktičnega pristopa "skrivnostnosti" za izjemno učinkovito učenje na prostem – v okviru tega usposabljanja se bomo osredotočili na uporabo pedagoškega pristopa »skrivnostnosti« s pomočjo primera mednarodno priznanega programa Varuhi zemlje (Earthkeepers), ki ga bodo na podlagi mednarodne licence izvajali učitelji CŠOD na domu Rak.

Prijave na usposabljanja bodo v skladu s projektnimi pravili potekale preko sistema KATIS (programski sklop: ESS – programi profesionalnega usposabljanja), v katerem najdete tudi natančnejše informacije o vsebinskem poteku in terminih usposabljanj.

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite!